Prefer English?

zondag 12 oktober 2014

Mysterie haken

Alsof er nog niet genoeg dingen zijn waarvan ik niet weet wat het wordt met m'n vrijgezellenfeestje in het vooruitschiet, heb ik me aangesloten bij de facebook-groep mysterie haken.

https://www.facebook.com/groups/1469910766595145/

Christel Krukkert (waar ik heel veel boekjes van heb) heeft een patroon ontworpen en elke week krijgen we weer een stukje. Omdat ik eerst het konijntje af wilde hebben, lig ik al sinds het begin achter. Het lijfje en kopje is meteen een vrij groot stuk, dus ter afwisseling heb ik tussendoor de snuit en het buikje (deel 2) gemaakt. En nu heb ik eindelijk ook het eerste deel af. Deel 3 is echter afgelopen week bekend gemaakt, dus ik lig nog steeds achter.

Anyway, omdat ik dus een beetje achter loop, is het wat minder leuk om de foto's in de groep te zetten. Dus dat houdt in dat ik ze hier ga plaatsen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten